Bloompost DK bruger cookies. Læs om vores cookie politik

Skjul denne alarm
  • Skab din egen gave
  • Bestil før kl. 12, og vi leverer næste dag
  • Overrask med en unik gave, direkte til døren

Returbetingelser
 
Ikke leveret
Vi gør vores bedste for at forhindre at dette sker, men nogle gange på grund af uforudsete omstændigheder kommer pakken ikke frem til destinationen. Hvis en pakke ikke er leveret på den forventet leveringsdato, venligst tjek følgende:
1.     Tjek at adressen på ordrebekræftelsen er korrekt
2.     Spørg naboerne om de har modtaget blomsterne
3.     Vent en dag mere. (Vores blomster er pakket med specielt folie, deres kvalitet vil ikke forværres under denne forsinkelse)
Hvis pakken stadig ikke er leveret, venligst send en e-mail til vores kundeservice, service@bloompost.dk, og vi vil med glæde gensende din pakke eller finde en anden passende løsning.
 
Kvalitet
 
Selvom vores blomster er nøje udvalgt og pakket forsigtigt, er de stadig et skrøbeligt produkt, så det kan hænde at blomsterne ikke lever op til deres friskhedsgaranti eller bliver ødelagt under transport. Hvis dette sker, venligst send et billede af blomsterne til vores kundeservice, service@bloompost.dk så hurtigt som muligt, gerne 3 dage efter leveringen. Hermed vil vi enten refundere eller gensende blomsterne.
Hvis det drejer sig om mindre ting, som f.eks. en vase eller et kort der ankommer ødelagt eller mangler, venligst kontakt os og vi vil finde en passende løsning.
 
 
Returneringer
 
På grund den naturlige skrøbelighed blomster har, accepterer vi ikke returneringer. Som nævnt tidligere, tilbyder vi dog refunderinger eller erstatninger af blomsterne.
Angående ikke-friske produkter såsom tørrede blomster eller puslespil, accepterer vi heller ikke returneringer. Hvis du gerne returnere disse produkter, tilbyder vi også rabatkoder, refunderinger eller erstatninger. Venligst kontakt kundeservice, service@bloompost.dk og vi finder en passende løsning.
 
 
Refunderinger
 
Hvis du er blevet tilbudt en refundering, vil vi refundere det aftalte beløb inden 2 dage. Venligst bemærk at banker muligvis tager ekstra 3-5 dage til at fuldføre refunderingen.
 
 
Erstatninger
 
Hvis du er blevet tilbudt en erstatning, venligst vær opmærksom på at nogle af vores blomster er betinget af tilgængelighed. Hvis der opstår vanskeligheder med levering af blomster der lever op til vores standarder, forbeholder vi os retten til at erstatte ethvert produkt med et alternativt produkt med lignende stil og tilsvarende værdi og kvalitet. Vi vil altid beslutte hvilken erstatning i samråd med kunden.
 
 
Når du kontakter kundeservice, venligst inkluder dit ordrenummer