Bloompost DK bruger cookies. Læs om vores cookie politik

Skjul denne alarm
  • Skab din egen gave
  • Bestil før kl. 12, og vi leverer næste dag
  • Overrask med en unik gave, direkte til døren

Ofte stillede spørgsmål

Kan du ikke finde et svar på dit spørgsmål? Send din anmodning til vores kontaktformular.

  • Vil blomsterne ankomme friske?

    Selvfølgelig!! Du køber vores blomster med en friskheds garanti. Blomsterne kommer friske fra avleren i den patenterede folie og kan holde sig i  5 dage uden vand, hvorefter de forbliver friske i en vase med vand i over en uge. I det usandsynlige tilfælde at noget går galt (det er jo et levende og friskt produkt fra naturen), vil vi erstatte det.

  • Hvad er hemmeligheden om, at blomster forbliver friske så længe?

    Vi pakker blomsterne i speciel patenteret folie. Folien indeholder mikroskopiske huller. Fugtigheden forbliver i emballagen, og kun lidt ilt kan nå blomsterne. Lige nok til at holde blomsterne i live og ikke nok til at forhindre dem i at vokse. Blomsterne er som om de sover. Dette gør det muligt for blomsterne at være i deres emballage i tre til fem dage uden vand og afkøling, hvorefter de forbliver friske i vasen i endnu en uge.

  • Hvornår leveres blomsterne?

    Bestil vores gaver eller buketter inden 12:00 til levering næste dag. (Med undtagelse af søndags og mandag, hvor vi ikke kan tilbyde levering).
    Du vælger leveringsdatoen - du bestemmer selv! vi kan også leverere ude i fremtiden.

    CORONA
    Som et resultat af coronavirus-krisen kan en række ting tag lidt længere tid end normalt, og leveringsforsinkelser kan forekomme inden for Danmark.

  • Modtageren er ikke hjemme, er det et problem?

    Bestilte du en gave direkte leveret til postkassen? Så behøver modtageren ikke være hjemme; den praktiske indpakning sikrer, at blomsterne passer i postkassen.

  • Hvad er forsendelsesomkostningerne?

    Forsendelsesomkostningerne for ordrer til Danmark er: 39 kr
    (levering Tirsdag til lørdag)

  • Kan jeg få mine blomster leveret på helligdage?

    Generelt leverer Bloompost DK på helligdage samt mors dag, valentinsdag og jul.
    Det kan forekomme, at du ikke modtager din brevkassegave på en helligdag, men så vil vi sørger for at levere så hurtigt som muligt efter den regionale helligdag.

  • Kan jeg placere flere ordrer?

    Jo da! Er der flere mennesker, du vil overraske med blomster? Vælg derefter "overrask en anden" og betal alt på én gang.

  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

    Du har mulighed for at betale med Dankort, Mastercard, Visa-kort. Mobilepay, Applepay og Paypal.
    Din ordre udføres og sendes straks efter betaling er modtaget af os eller på den senere dato, hvis du har angivet dette i ordren.

  • Hvor kan jeg indtaste min rabatkode og gavekort / kuponkode?

    Gavekort / kuponkode
    På bestillingssiden i webshoppen kan du indtaste forskellige gavekort / kuponkoder. Når du har komponeret din gave, indtaster du forsendelsesoplysningerne, og du indtaster kortteksten på bloompost.dk. Efter kontrol af din ordre skal du klikke på "Checkout". Du vil blive sendt direkte til vores betalingsside. Du kan vælge på betalingssiden, hvordan du vil betale og med hvilket kort. Indtast det og klik på "Tilføj gavekort". Værdien af ​​den (gyldige) kode trækkes derefter direkte fra det samlede beløb.

    Gavekortet / kuponkoden kan bruges i dele, og flere gavekort / kuponer kan udveksles på samme tid.

    Rabatkode
    Du kan indtaste din rabatkode i indkøbskurven i webshoppen. Efter at have komponeret din gave, indtaster du forsendelsesoplysningerne, og du indtaster indkøbskurven på bloompost.dk. Du bliver spurgt direkte, om du har en rabatkode. Indtast det, og klik på "Tilføj". Værdien af ​​den (gyldige) rabatkode trækkes derefter direkte fra det samlede beløb.

    Du kan indtaste et maksimum eller en rabatkode pr. Ordre.

  • Har jeg muligheden for at sende blomster til udlandet?

    Desværre er det ikke muligt at sende blomster til udlandet. Besøg vores hollandske hjemmeside Bloompost.nl hvis du gerne vil sende din gave i Holland. Eller Hvis du har nogen du vil glæde i England, så besøg Bloompost.co.uk Samt til Sverige Bloompost.se

  • Jeg vil gerne bestille flere gaver til min virksomhed, er det muligt?

    Kontakt os via service@bloompost.dk, så forklarer vi mulighederne for din virksomhed:

    Eksempel:
    * Din egen konto på vores hjemmeside med mulighed for at kombinere alle udskudte betalinger på en faktura
    * Design dit eget lykønskningskort
    * Vores ordreservice, hvilket reducerer dit arbejde
    * Skræddersyet emballage
    * Potentielle rabatter drevet af volumen

  • Kan jeg også sende blomster anonymt?

    Ja du kan! Modtageren ser kun den personlige besked på lykønskningskortet, som du indtastede i 'Trin 3 - Personlig tekst'. Medmindre du ikke har indtastet en personlig besked eller tilføjet et lykønskningskort med ordren.

    Dine personlige oplysninger gives aldrig til tredjeparter, ikke engang til modtageren af ​​en BloomPost.

Kontakt os

 

 

Udfyld kontaktformularen
Modtag et svar inden for en arbejdsdag.

Send os en e-mail
Modtag et svar inden for en arbejdsdag.
Send os dit spørgsmål på Facebook
Modtag dit svar inden for et par timer.
   

 

 

 

 

 

Adresse

e-Flora B.V
Betula 11
1424 LH De Kwakel
service@bloompost.dk

KVK- Nummer 33260429
BTW- Nummer NL8029.47.979.B01
Dansk VAT No.: DK13140111